آخرین وضعیت بررسی طرح های تغییر سهمیه و روش قیمت گذاری اپراتورهای انرژی

[ad_1]

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هنوز کمیته کارشناسی مشترک بین دولت، مجلس و نمایندگان بخش خصوصی برای بررسی کارکردها و آثار طرح های پیشنهادی برای تغییر روش سهمیه بندی و قیمت گذاری انرژی تشکیل نشده است. حامل ها

فریدون عباسی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت بررسی طرح های سهمیه بندی بنزین در کمیسیون انرژی اظهار کرد: موضوعات مطرح شده در این خصوص از ابتدای مجلس یازدهم در کمیسیون نفت این کمیسیون در حال بررسی است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: یکی از آن طرح ها طرح وان بود که سال گذشته مطرح شد و من به عنوان کارشناس درباره آن طرح سوالاتی را مطرح کردم و از مجری طرح خواستم که من را قانع کند و حالا آنها روی این طرح کار می کنند.

وی افزود: هنوز کمیته مشترکی متشکل از کارشناسان بین دولت، مجلس و نمایندگان بخش خصوصی برای بررسی کارشناسی پروژه های پیشنهادی در موضوع سهمیه بندی حامل های انرژی و قیمت آنها تشکیل نشده است. پروژه‌ها در بحث تغییر نحوه تخصیص سهمیه‌ها در کمیسیون انرژی مورد توجه قرار گرفت، اما همچنان به اجماع رسید تا با کار یک متخصص دقیق به نتیجه قطعی برسیم.

با کار جزیره ای در این زمینه به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت نفت و دولت به طور ناگهانی اجرای طرح پایلوت در زمینه سهمیه بندی بنزین را آغاز کردند، تصریح کرد: تا زمانی که به صورت جزیره ای در این حوزه فعالیت کند نتیجه مطلوبی که به آن نخواهیم رسید و عملکرد هر یک از طرح ها و نتایج آن باید به دقت بررسی شود.

خواندن
بلیت 6 مدرس برتر مرحله کشوری جشنواره جلوه های ویژه معلم

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس محل مناسبی برای بررسی این موضوعات است و هرگونه تغییر در سهمیه یا روش قیمت گذاری پس از کار کارشناسی بهتر است با تصویب مجلس همراه باشد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *